Publikacje

Książki

Jak uczyć Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu.
Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców.
Patricia Howlin, Simon Baron – Cehen, Julie Hadwin. KTA o/Kraków 2012
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu
Praktyczny poradni dla nauczycieli i rodziców

Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
KTA O/Kraków 2010
Jak ćwiczyć społeczne umiejętności komunikacyjne
i zwiększać samodzielność u osób z autyzmem
Magdalena Pulchny-Wrona, Agata Wolińska-Chlebosz
KTA O/Kraków 2009 Recenzja wydawnicza książki
Autyzm jako zaburzenie metabolizmu.
Wskazówki dotyczące interwencji dietetycznej
Paul Shattock, Paul Whiteley & Lynda Todd
KTA O/Kraków 2009
Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi
Red. Joanna Kossewska
Impuls, Kraków 2009
autyzm_fakty Autyzm. Fakty
Baron-Cohen S., Bolton P.
Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Krakowie, Kraków 1999
Strategia postępowania z dziećmi autystycznymi.
Poradnik praktyczny dla rodziców

Przekł. Ewa Wiekiera
Krajowe Towarzystwo Autyzmu, Kraków 1995. Oryg. „Engagement”.

Ciekawe artykuły

Poszukujemy ciekawych materiałów do naszego kwartalnika „Impuls Krakowski„. Może chcielibyście się Państwo osobiście podzielić Waszymi doświadczeniami z życia, albo namówicie wolontariuszy lub nauczycieli, terapeutów pracujących z Waszym dzieckiem (im to się przyda do stopni awansu zawodowego).

Zaprezentuj swoją działalność

Placówki edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne, służby zdrowia służące osobom z autyzmem i ich rodzinom zapraszamy do prezentacji swojej działalności na łamach kwartalnika Impuls Krakowski.

Prosimy o przesłanie do redakcji Impulsu lub biura KTA wypełnionej ankiety (odpowiednio: „Edukacja” lub „Zdrowie”):

Edukacja Zdrowie