Publikacje
Książki
![]() |
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu. Zeszyt ćwiczeń dla nauczycieli i rodziców. Patricia Howlin, Simon Baron – Cehen, Julie Hadwin. KTA o/Kraków 2012 |
![]() |
Jak uczyć dzieci z autyzmem czytania umysłu Praktyczny poradni dla nauczycieli i rodziców Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin KTA O/Kraków 2010 |
![]() |
Jak ćwiczyć społeczne umiejętności komunikacyjne i zwiększać samodzielność u osób z autyzmem Magdalena Pulchny-Wrona, Agata Wolińska-Chlebosz KTA O/Kraków 2009 ![]() |
![]() |
Autyzm jako zaburzenie metabolizmu. Wskazówki dotyczące interwencji dietetycznej Paul Shattock, Paul Whiteley & Lynda Todd KTA O/Kraków 2009 |
![]() |
Kompleksowe wspomaganie rozwoju uczniów z autyzmem i zaburzeniami pokrewnymi Red. Joanna Kossewska Impuls, Kraków 2009 |
![]() |
Autyzm. Fakty Baron-Cohen S., Bolton P. Krajowe Towarzystwo Autyzmu Oddział w Krakowie, Kraków 1999 |
![]() |
Strategia postępowania z dziećmi autystycznymi. Poradnik praktyczny dla rodziców Przekł. Ewa Wiekiera Krajowe Towarzystwo Autyzmu, Kraków 1995. Oryg. „Engagement”. |
Ciekawe artykuły
Poszukujemy ciekawych materiałów do naszego kwartalnika „Impuls Krakowski„. Może chcielibyście się Państwo osobiście podzielić Waszymi doświadczeniami z życia, albo namówicie wolontariuszy lub nauczycieli, terapeutów pracujących z Waszym dzieckiem (im to się przyda do stopni awansu zawodowego).
Zaprezentuj swoją działalność
Placówki edukacyjne, terapeutyczne, rehabilitacyjne, służby zdrowia służące osobom z autyzmem i ich rodzinom zapraszamy do prezentacji swojej działalności na łamach kwartalnika Impuls Krakowski.
Prosimy o przesłanie do redakcji Impulsu lub biura KTA wypełnionej ankiety (odpowiednio: „Edukacja” lub „Zdrowie”):